Νερό αλλιώτικο.

Δεν είναι που ποτέ δεν έφυγα, όχι·
είναι που όταν μου δοθηκε η ευκαιρία,
δείλιασα.
Είναι που όταν μπορούσα
πίστεψα πως είχα χρόνο.
Όμως ο χρόνος μου τελείωσε
κι ακόμα δεν ταξίδεψα.

Δεν ένιωσα ποτέ τον άγνωστο αερά
να μου χαιδεύει τα μαλλιά.
Δεν μύρισα ποτέ λουλούδια άγνωστα,
δεν γεύτηκα ποτέ μου 
νερό αλλιώτικο.

Ριζωμένος βαθιά στη γη, με τον φόβο να μου ποτίζει τις ρίζες,
σπατάλησα κάθε μου ευκαιρία να φύγω.
Γι’ αυτό κι έμεινα εδώ.
Όμως μη πιστέψεις στιγμή πως ήταν αυτό που ήθελα·

Μόνο αυτό που άντεξα.

Σχολιάστε

